<-- Appocalypsis --> <-- End of Appocalypsis -->
← Back to Blog

Datathon – a Data Visualization Challenge

DSC_0385

Είναι Σάββατο πρωί και μετά απο πολλές εβδομάδες προετοιμασίας, όλα είναι έτοιμα για το 1ο Datathon. Οι πόρτες του Found.ation έχουν ανοίξει και οι χώροι του έχουν διαμορφωθεί κατάλληλα ώστε να φιλοξενήσουν όλες τις ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρώτο Data Analysis & Visualization Challenge που διοργανώθηκε απο το ThinkBiz, με την υποστήριξη της VisionMobile.

DSC_0084

Ο διαγωνισμός

Οι πρώτοι συμμετέχοντες άρχισαν να εμφανίζονται και απο τις πρώτες συζητήσεις ήταν σαφές ότι όλοι είχαν κάτι κοινό: το πάθος τους για data analysis, οπτικοποίηση πληροφοριών και storytelling. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε με μια παρουσίαση όπου όλοι οι διαγωνιζόμενοι, μέσα σε ένα κλίμα πρωινού άγχους και αγωνίας, ενημερώθηκαν ότι τα δεδομένα που θα πρέπει να μελετήσουν, να αναλύσουν και να οπτικοποιήσουν αφορούσαν τη «Χρήση του Mobile Internet στην Ευρώπη για το 2008». Χωρίς να χάσουν χρόνο, οι συμμετέχοντες με τις ομάδες τους πήγαν στον χώρο τους και ξεκίνησαν δουλειά.

DSC_0118

DSC_0127

Σε όλη τη διάρκεια της ημέρας οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τυχόν απορίες τους και να λάβουν σημαντική βοήθεια απο τους εξειδικευμένους Mentors που είχε διαθέσει για το διαγωνισμό η VisionMobile, η Skroutz και η isMOOD. Οι ώρες περνούσαν, τα laptops είχαν ήδη ζεσταθεί και όλες οι ομάδες είχαν ξεκινήσει να ετοιμάζουν τις τελικές τους παρουσιάσεις.

DSC_0117

Οι παρουσιάσεις και οι νικητές

Μετά απο μια ολόκληρη μέρα μελέτης, ανάλυσης και προετοιμασίας είχε έρθει πια η στιγμή για τις τελικές παρουσιάσεις. Όλες οι ομάδες ήταν πλέον έτοιμες να εντυπωσιάσουν τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και, φυσικά, την κριτική επιτροπή η οποία αποτελούνταν απο μέλη της VisionMobile και της Skroutz. Κατα γενική ομολογία, οι παρουσιάσεις όλων των ομάδων ήταν εξαιρετικές. Τελικά, τρεις ομάδες ξεχώρισαν εκ των οποίων η μία αναδείχθηκε ως η μεγάλη νικήτρια του 1ου Datathon.

O Β. Λαμπρίδης, η Α. Ρωμανού και ο Δ. Πόγκας με την παρουσίαση τους «Βuying on Mobile: Croatian Villagers vs. Greek City Residents» κέρδισαν το βραβείο του διαγωνισμού, ένα Paragliding Experience με την χορηγία της VisionMobile. Οι παρουσιάσεις των τριών πρώτων ομάδων θα βρίσκονται σύντομα featured στο επίσημο website του Datathon.

DSC_0385

DSC_0501

Οι υποστηρικτές του Datathon

Το ThinkBiz δεν θα μπορούσε να είχε διοργανώσει το 1ο Datathon εάν δεν είχε στο πλευρό του τη VisionMobile που υποστήριξε το διαγωνισμό με κάθε τρόπο απο την πρώτη στιγμή και προσέφερε τα δεδομένα που ανέλυσαν οι ομάδες. Παράλληλα, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η στήριξη της Skroutz ήταν καθοριστική για την εξέλιξη και την επιτυχημένη διοργάνωση του event.

DSC_0052

DSC_0489

Απο νωρίς το πρωί, λίγο οι συζητήσεις γνωριμίας μεταξύ των ομάδων, λίγο το Σαββατιάτικο πρωινό ξύπνημα έκαναν την καφετιέρα να δουλεύει συνεχώς και τον καφέ που μας προμήθευσε το Taf Coffee να γίνεται ανάρπαστος. Το μεσημέρι, όταν είχαν ήδη περάσει μερικές ώρες, όσοι άρχισαν να αισθάνονται ότι χρειάζονται επιπλέον ενέργεια για να συνεχίσουν, τα γεύματα του εστιατορίου Κεμπάπ Παλλάς ήταν μια χαρμόσυνη έκπληξη.

DSC_0106

DSC_0202

Data can be sexy!

Το 1o Datathon απο το ThinkBiz και τη VisionMobile απέδειξε ότι η ανάλυση και η οπτικοποίηση δεδομένων αποτελεί έναν τομέα με όλο και αυξανόμενο ενδιαφέρον, όχι μόνο στον υπόλοιπο κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Πλέον, δεν έχουμε παρά να ευχαριστήσουμε όλους όσους συμμετείχαν.

Νέες εξίσου συναρπαστικές δράσεις ήδη προγραμματίζονται, οπότε μην ξεχνάτε να ακολουθείτε το ThinkBiz στο Facebook, το Twitter και το επίσημο Website του.

Share this article

facebooktwitterlinkedin