<-- Appocalypsis --> <-- End of Appocalypsis -->
Previous Article
← Back to Blog

Μια μέρα στη Skroutz

SAM_7368

Μετά από πολύ κόπο και πολλές συναντήσεις οργανώσαμε το πρώτο Day in a Startup της χρονιάς! Το Day in a Startup αποτελεί ένα από τα 3 καινούργια projects του ThinkBiz, που αφορά στη διοργάνωση επισκέψεων φοιτητών σε επιχειρήσεις. Η επίσκεψη στη Skroutz σηματοδότησε την έναρξη του project και αποτέλεσε την πρώτη από μία μεγάλη σειρά δράσεων, η οποία αφορούσε τα Community Members του ThinkBiz. Η μέρα μας ξεκίνησε από νωρίς. Συναντηθήκαμε με τα community members, με παλιά και νέα μέλη του Thinkbiz, γνωριστήκαμε μεταξύ μας και ανηφορίσαμε όλοι μαζί για τα γραφεία της Skroutz. Μπαίνοντας στο κτίριο, δεν φανταζόμασταν ότι θα αντικρίσουμε ένα τόσο νεανικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας. Μας υποδέχτηκαν θερμά ο Γιώργος και ο Δημήτρης, από το τμήμα μάρκετινγκ. Ακολούθησε μια σύντομη παρουσίαση της εταιρείας και τα επιτεύγματα της τα τελευταία χρόνια.  Στην συνέχεια είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε ένα από τα τρία ιδρυτικά μέλη της. Προσιτός και συζητήσιμος , μας διηγήθηκε τα πρώτα του βήματα όταν πίσω στο 2004 ξεκινούσε σαν ένα side project αυτό που έμελε να αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα site σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα. Μάθαμε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο ξεκίνημα της και το πώς με ομαδική δουλειά και αφοσίωση κατάφεραν να τις ξεπεράσουν σε μια εποχή που κανείς δεν μιλούσε για startups. Έπειτα ήρθε το κομμάτι που όλοι περιμέναμε, η ξενάγηση στα γραφεία. Κάτι που έχει κάνει την Skroutz να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η μεγάλη σημασία που δείχνει στο περιεχόμενο που εμφανίζεται στις σελίδες της. Tο τμήμα που αναλαμβάνει το συγκεκριμένο είναι του content management και ήταν το πρώτο που επισκεφτήκαμε. Στην συνέχεια είδαμε από κοντά το τμήμα που χτυπά η καρδιά όλης της εταιρείας, που δεν είναι άλλη από το τμήμα των developers και των designers. Οθόνες παντού, αριθμοί και ενδείξεις να αναβοσβήνουν δίνοντας σημάδια ότι όλα λειτουργούν ομαλά στην σελίδα. Για το τέλος αφήσαμε το τμήμα Μarketing και Sales, όπου μας υποδέχτηκαν πολύ ευχάριστα και με ένα πλατύ χαμόγελο οι κοπέλες του τμήματος. Μοιράστηκαν μαζί μας τον τρόπο εργασίας τους και φαινόμενα που έχουν αντιμετωπίσει όσο χρόνο βρίσκονται στην θέση αυτή. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τμήμα marketing της εταιρείας δημιουργήθηκε μόλις πριν δύο χρόνια! Ο χώρος όμως που έκλεψε πραγματικά την παράσταση ήταν η κουζίνα με το μεγάλο και άνετο καθιστικό και το τραπέζι του ping-pong! Ναι σωστά διαβάσατε το τραπέζι του ping-pong και για του λόγου το αληθές…  Φυσικά από μια εκδήλωση που διοργάνωνε το ThinkBiz δεν θα μπορούσε να λείπει ένα workshop. Βάλαμε τα δυνατά μας, επιστρατεύσαμε όλη μας την δημιουργικότητα και φτιάξαμε το Business Model Canvas της Skroutz, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι. Χωριστήκαμε σε ομάδες, δομήσαμε τη στρατιγική της εταιρίας στον καμβά και στην συνέχεια τον παρουσιάσαμε σαν να ήμασταν στελέχη της ίδια της εταιρίας. Κλείνοντας, αν μας έμεινε κάτι από το πρώτο Day in a Startup στη Skroutz, αυτό ήταν το κλίμα που επικρατούσε εσωτερικά. Είναι ωραίο να μιλάς για χαμόγελα, ping pong, όμορφους μεγάλους χώρους αλλά το σημαντικότερο είναι το να σκεφτείς που πραγματικά οφείλονται και σε τι ωφελούν; Δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για την αξιόλογη πορεία της Skroutz, άλλωστε δεν ήταν αυτός ο λόγος της επίσκεψης. Μπορούμε όμως χωρίς δεύτερη σκέψη, να την επαινέσουμε για την διάθεση των εργαζομένων, τις συνθήκες που επικρατούν στο χώρο της, τη φιλοξενία που μας έκανε να νιώσουμε και το παράδειγμα που μπορεί να δώσει για τις υπόλοιπες εταιρίες τεχνολογίας της χώρας. Μία εταιρία που κάνει τη δουλειά ευχαρίστηση, που κάνει το γραφείο της σπίτι για τον εργαζόμενο και σε διώχνει στις 5 γιατί νοιάζεται για σένα, που οι ιδρυτές είναι πάντα εκεί να στηρίξουν το έργο και να κινητοποιήσουν. Μόνο μία τέτοια εταιρία μπορεί πραγματικά να αποτελεί έμπνευση για νέες ομάδες με όνειρα. Θα ακολουθήσουν και επόμενα Day in a Startup; Ναι, πολύ σύντομα! Θα είναι ανοιχτά σε όλους και θα ενημερωθείτε για αυτά πολύ σύντομα, για να δηλώσετε τη διαθεσιμότητα σας.

Share this article

facebooktwitterlinkedin