Το Datathon αποτελούσε έναν ολοήμερο διαγωνισμό ανάλυσης και οπτικοποίησης δεδομένων με την υποστήριξη της Skroutz.
Η διαδικασία ήταν απλή. Ένα σετ δεδομένων δινόταν και μέσα στη μέρα έπρεπε με την ομάδα σου να το αναλύσεις, να βρεις τι μήνυμα μπορείς να εξάγεις από αυτό, να το συνοδεύσεις με ένα κείμενο, με εικαστικά στοιχεία και διαγράμματα, αλλά και να το παρουσιάσεις μπροστά σε μία κριτική επιτροπή αποτελούμενη από experts του κλάδου.
Από αυτό το γεγονός δεν θα μπορούσαν όμως να λείπουν οι έμπειροι mentors, που σε καθοδηγούσαν και έλυναν όλες σου τις απορίες.
Και φυσικά σε κάθε διαγωνισμό υπάρχει και ένα έπαθλο, οπότε η πρώτη ομάδα κέρδιζε μια υποτροφία για κάθε ένα από τα μέλη της για το σεμινάριο “BUSINESS ANALYTICS & BIG DATA – Μία πρακτική εισαγωγή”